Пакети підтримки

UniForce надає послуги технічної підтримки та супроводу системи, які забезпечують її безперервне функціонування в рамках впровадженого функціоналу.
 
Послуги надаються на основі гарантійного та абонентського обслуговування згідно з укладеним договором.
 
UniForce надає підтримку по одному з трьох пакетів: Базовий, Стандартний, Розширений. Сам пакет, а також додаткові послуги та умови обумовлюються індивідуально у договорі технічного супроводу. 
 
Послуги програмування додаткового функціоналу після впровадження рішення не входять до жодного пакету технічної підтримки та надаються за окремими договорами на розробку програмного забезпечення.
 

Для того, щоб дізнатися назву пакета, за яким надаються послуги технічної підтримки вашої компанії, авторизуйтесь на сайті та перейдіть до Особистий кабінет.

 

Умови пакетів:

 
Послуга Базовий Стандартний Розширений

Використання веб-порталу UniForce-Support

+

+

+

Доступ до особистого кабінету

+

+

+

Звернення електронною поштою

+ (відповідь протягом 8 робочих годин)

+ (відповідь протягом 4 робочих годин)

+ (відповідь протягом 2 робочих годин)

Звернення по телефону

-

+ (відповідь протягом 4 робочих годин)

+ (відповідь протягом 2 робочих годин)

Оновлення версій

-

+

+

Дні підтримки

Пн-Пт, крім святкових

Пн-Пт, крім святкових

365 днів на рік

Час підтримки

10:00-17:00

9:00-18:00

24 години на добу

Виїзд до клієнта (не більше 30 км. від Києва, за запитом клієнта)

-

-

1 раз на місяць 1 фахівець

Навчання нових користувачів (виїзд не більше 30 км. від Києва, за запитом клієнта)

-

-

1 раз на місяць 1 тренер

Прийом звернень від

1 відповідального від клієнта

Не більше 3-х відповідальних клієнта 

Кількість користувачів, обумовлених у договорі

Налаштування нових звітів

-

-

+

Дистанційне адміністрування робочих станцій

-

+

+

Надання посібників користувача або інструкцій (вбудованих у програмне забезпечення або портал

+

+

+

Консультації з оптимізації бізнес-процесів за допомогою впровадженого функціоналу

-

-

+

Забезпечення надійності зберігання даних

-

-

+

- Згорнути
 

Як користуватися веб-порталом UniForce-Support

Скористатися web-порталом може кожен авторизований користувач компанії-клієнта, з якою існує договір технічної підтримки, що діє. 
 
Загальний доступ до  web-порталу не обмежений жодним пакетом підтримки. Незважаючи на це, пакетом може бути обмежена кількість користувачів, які можуть створювати звернення та мати доступ до особистого кабінету.
 
Переглянути наявні звернення або створити нові користувачі можуть лише після авторизації на порталі.
 
Для отримання логіну та пароля доступу на web-портал необхідно подати заявку за формою та процедурою, зазначеною в договорі технічної підтримки.
 
У розділі Звернення можна створити звернення, переглянути його статуси, виконання та інші.
 
При створенні звернення користувач повинен вибрати Напрям консультації та Тип консультації.
 
Напрямок вибирається з "дерева" за принципом того, який інтерфейс використовує користувач. Наприклад, якщо звернення створюється для консультації торгового агента, у якого виникло питання по роботі з ПЗ на мобільному пристрої, то в напрямах доцільно вибрати «КПК».
 
 

Тип консультації легко вибрати, визначившись із тим, що «хочу»:

 
                              "Хочу" Тип консультації
Хочу знати, що робити далі Консультація
Хочу, щоб працювало те, що було раніше Скарга

 

 

 

 

Розуміти хід над зверненням можна за допомогою відстеження статусів звернень:

У роботі – звернення обробляється спеціалістами служби підтримки;
Чекаючи на відповідь – фахівці служби підтримки чекають на відповідь користувача;
Передано далі – виконання звернення передано іншому спеціалісту підтримки;
Скасовано – запит скасовано замовником;
Відхилено – звернення з будь-яких причин відхилено службою підтримки;
Відкладено – звернення відкладено через незалежні від служби підтримки причини;
Виконаний – звернення виконано службою підтримки;
 
Для зручності користувачів існує електронне розсилання зміни інформації щодо створеного звернення.
 
Детальна інструкція щодо використання функціоналу web-порталу UniForce-Support розміщена у розділі База знань.
 
- Згорнути